Kajsa

Vi har haft våran fodertik "Kajsa" Revärens Real Reward hemma på besök under helgen
åhh va hon har utvecklats bra, o vilken päls hon fått på de här 2 månaderna vi inte sett henne, hon är 7 månader nu, hoppas hoppas hoppas hon håller hela vägen, hon är en jättemysig tjej, jag ser mycket av hennes mor Smulan i henne




Dessan var lite undrande, det är ingen som smörar för henne i vanliga fall eftersom hon står lägst i rang här, och nu dyker det upp en tjej som inte gör annat, tror nog Dessan var lite stolt


Inte är hon van vid att trängas med så många på promenaderna heller


Mörkt i skogen blir det fort också


Nu är det ny vecka och till helgen blir det tyvärr inte Glöggträffen Adelsö för mig, vi har APT på jobbet samma dag :(

Nästa helg är det mässan, har inte anmält nåt själv men ska dit o titta iallafall.
Får hoppas att jag har några att anmäla till Vilsta.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie,Frasse,Eragon & Alvin

Kajsa är jättevacker!

Jag håller tummarna för er oxå hela vägen!

2011-12-05 @ 23:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0