Farligt

Ja det är farligt att titta på andras valpar,
vart idag störtförälskad i en valp, en liten blå sötnos,
fick höra att det redan fanns intressenter på henne, o det förstår jag
hon var bedårande,
Jögge tyckter vi har så det räcker,
men hon var ju leveransklar lagom till jag fyller år, kunde ju ha önskat mig henne som present :)

nu har jag gjort slag i saken och satt ut på hemsidan att vi söker en familj till Maja och Quittra

Sen får man hoppas att rätt familj/person läser detta,
för det måste kännas absolut rätt annars släpper jag dom inte.

Promenaden idag vart tung, pulsade några km på oplogad väg, gamlingen o ungdomarna fick vara kvar hemma.
Har iallafall städat bort julen inne, synd att man inte kan städa bort snö o kyla lika lätt.
Är väldigt glad över att jag fick rätt gällande min p-bot jag fick på jobbet, den är nu avskriven,
några fler fick också, men där vet jag inte hur det gått,
Har tagit semester inatt, så nu kan man lugnt koppla av i soffan,
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Söker dom fortfarande nya hem?

2011-02-21 @ 21:34:40
URL: http://halfofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0