2011

Så då är det nytt år och som alltid hoppas man att det blir bättre,
de sista månaderna på 2010 var ju inte så bra,
min operation, och sen Krilles akutinsjuknande.
Jag mår väl ok, nu hoppas vi att Krille snart blir återställd också,
han beräknas väl snart bli pappa igen :)
om nån vecka hoppas vi det finns ett gäng på Grundstens kennel :D

Idag när vi gick ut på promenad så yrde snön ner ordentligt, vi såg snabbt ut som snögubbar
men vi avverkade ett par km iallafall.
Det var skönt att det var 0-gradigt iallafall.
Gårdagen gick lugnt tillväga,
Jag satt o klippte klor, friserade tassar och borstade alla på fm,
vart irriterad på min klotrimmer, har liksom blivit beroende av den, 
den ena dog ju för ett tag sen, nu höll jag på med hund nr 8, då dör den också!!!! faaaan,
men efter lite pillrande så kom åtminstånde den ena igång.

 
Harry vart lite berörd och Joker skällde lite vid 12 slaget,
fördelen med att bo lantligt är att de inte blir så mycket mer än just 12 slaget som det smäller,
några sköt lite igår, sen hörde jag även ett par smällare idag, men det var inget märkvärdigt
när vi var till Södertälje igår em för o handla o hälsa på min mor så smällde det hej vilt,
men då var inga hundar med.

Harry är rolig, stod o tittade när han skulle pinka, och han var så nära snöhögen så han kunde inte lyfta bakbenet
men då kom han på att man kan ju lyfta frambenet istället, så där stod han o lyfte sitt framben och pinkade i godan ro, själv stod jag och skrattade åt honom på altan.
Nu blir det soffläge :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

God fortsättning!

Hoppas allt ordnar sig för dig, & att Krille blir bra! Lycka till.

Kramisar

2011-01-02 @ 22:49:34
URL: http://frassehero.wordpress.com
Postat av: Marie G

Hejsan & Tack för Grattishälsningen! Ja nu har Krille blivit pappa till två superhärliga tjejer:) Känns BRA!!! Kika gärna in på bloggen, kommer uppdatera varje dag:)

Ha det gott hälsningar från Valplådan

2011-01-04 @ 18:16:09
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0