Storm

Länge sen jag skrev nåt igen!!
Inatt har vi haft storm men vi verkar ha klarat oss bra ändå,
tyvärr har vi inget vatten, det försvann igår, någonting i brunnen har hänt, hoppas dom fixar det snabbt.
Julen är nu över och vi fick världens vackraste fotoförstoring av barnen


Är så jäkla stolt över mina underbara o vackra barn ♥♥♥
Hundarna är det full fart på, inga löp o inga parningar, får väl se vad som händer under 2012.
Man märker att Norpan åldras, hon är ju 13,5 år nu och jag drar inte med henne på de längre promenaderna längre, jag är glad så länge vi slipper mycket snö o kyla för det tar hårt på henne.
Jokers päls har nu kommit tillbaka och jag gillar det jag ser, visst finns det detaljer jag skulle vilja ha mer av på honom men han ser härlig ut :)  så förhoppningsvis blir det lite utställningar för honom under våren.
Krille ska snart bli pappa igen, Marie på Grundestens kennel väntar valpar på sin Trizz nu i dagarna, spännande :)

Quittra kanske kommer på besök några dagar över nyår, ska bli kul o se henne igen.
Annars är det Harry som håller igång som vanligt, han ger ingen lugn o ro ute, inne tror han att han är en liten liten bebis, han kryper upp i famnen/knät o vill kela ♥
Ikväll är det återigen jobb, eftersom man sovit så illa inatt pga stormen så gäller det väl att vila under dagen,
Hoppas nästa helg inte skapar alltför mycket lidande för alla djur ( önsketänkande)
Gott Nytt År
kram /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0