augusti

Länge sen jag skrev, tiden går så fort, skulle behöva fler timmar per dygn :)
man jobbar o sliter o försöker hinna med allt.
På hundfronten har det varit lugnt,
Den gamla datorn dog, så nu har jag försökt o lägga in allt i nya, fick låna en mackapär som man sätter in hårddiskarna i o kan föra över till den nya av Thomas,  har tyvärr inte lyckats hitta  emailprogrammet och adresserna, så där månste jag väl jaga rätt på dom på annat sätt.  Man vi har samma emailadress.

Har Krille här nu,

Det är ju meningen att han ska bo hos Barbro men hon är i flyttartagen och sen får vi se om han trivs i lägenhet,
annars får han bosätta sig här :)
Dom andra hanarna är lite fundersamma men än har inget hänt,
nästa lördag har jag anmält Krille, Harry och Joker till SKK:s utst i Eskilstuna,
sen blir det Krille och Joker till Gimo i september.
Har inte parat nån och har inga planer på att göra det i år heller, en lugn höst med andra ord,
Till helgen ska Jögges mamma, syskon och mina syskon komma hit med sina respektive och äta en bit mat,
får nog införskaffa lite mer kompostgaller till hundarna då så  dom får en rejäl hage, vill inte ha dom runt fötterna när vi äter.
Har köpt Paulas kamera, mycket bättre än min gamla, ska försöka ta lite foton o lägga in.
Jögge o jag var iväg och åkte en bit på Göta Kanal i juli, jättekul men alla slussarna.
Nu ska jag knalla en snabb runda till med hundarna innan jag åker o jobbar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0