livet

Har nu varit ledig (semester) en hel vecka o är ändå skittrött !!!!
Stackars Barbro, Mari och Sofi  dom finns hela tiden i mina tankar,
jag lider så med dom, det känns svårt att vara glad över nåt när man vet att de inte är det,
jag hoppas den här första svåra tiden går fort för dom.

Valparna växer och mår bra, de är 4 dygn nu, har försökt o fota dom men det blir inga bra foton, det får bli på lördag när dom är 1 vecka istället, humör börjar dom få, iallafall den lilla svarta saken, henne kallar vi Ronja, svarthårig o envis som Ronja Rövardotter, hon låter riktigt otålig när inte mjölken inte rinner till fort ♥

Jögge jobbar em så Tommy får hålla ett öga på de fyrbenta från det jag åker till han kommer hem,
det jobbiga är när man måste lämna dom helt ensamna, jag har ju gjort det den här veckan när jag hämtat Tommy, det är en halvtimme och jag förstår att det finns dom som lämnar sina tikar med valpar flera timmar,
men jag kan inte det,
det blir tillräckligt jobbigt sen
när de måste vara ensamna en tim varje morgon innan jag kommer hem från jobbet :(

Känns som en ny förkylning är på G,
har knappt blivit av med den förra, o (nässel) utslagen har inte heller gett med sig,
försöker nu bara ta en tablett varannan dag, men det hinner blossa upp lite här o där varje dag iallafall,
måste väl vända mig till vårdcentralen igen o undersöka, kanske dax för allergitester.
Om en timme är det dax o åka, men det är ju snart helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0