snö

Alla 4-benta gillar snön, men det gör inte jag,
och snöar gör det fortf, usch
valparna hade skitkul iallafall



På söndagkväll ska jag börja jobba igen, får hoppas det går bra,
känner fortf av magen, det stramar och svider men jag antar att det är en del av läkningen, jag hoppas det iallafall.
Tycker synd om Sara när vi är ute, hon har ju fortf ingen päls, även om den är på gång, häromdan blåste det ju isbitar, trots att jag hade mössa så blåste det rakt igenom,
Vill inte sätta på henne täcke ännu, försöker nu att sy på ett litet foder på reflexen ( sådan där triangel som ligger på ryggen), som hon kan ha o därmed slippa lite av blåsten.
Har inskaffat nytt  modem nu, vi har ju ADSL här i skogen, det var antagligen det gamla som krånglade.
Dax o leta fram termobyxorna och traska ut i skogen igen :) 


Kommentarer
Postat av: Jennie, Frasse & Hero

De får verkligen kämpa i snön! ;) Härliga vinterbilder på valparna. //Jennie

2010-11-25 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0