pensionärsbesök

Fredag till lördag så hade vi besök av Norpans kullbror Benny ( Revären´s Beli-Benjamin)
Norpan och Benny blir 12 år i augusti.
Han är en mycket lugn herre som till och med Nemo accepterade.
Fast så lugnt på skogspromenaden vart det ju inte, trodde det skulle bli en pensionärspromenad
men den enda som var slut var visst jag, hade så ont i ryggen sista km hem.
Fast jag kan tänka mig att Benny sov gott när han väl kommit hem till sig på lördag em,
han åt, sträckte ut sig i soffan och sov i sängen här så det gick ingen nöd på honom, men han är ju van att vara ensamhund numera sen Todde ( Revären´s Cleo Callemero ) somnade in så jag kan tänka mig att han var trött efter dygnet här.
Men det var jättekul att få rå om honom lite
Nedan en bild på Norpan och Benny

Tog även en bild på Nemo och Benny

Annars har helgen rullat på, hade ledigt inatt,
sömnen jag trodde jag skulle hinna ta igen vart inte så mycket av,
det får jag göra när jag blir pensionär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0