midsommar

Så var då midsommar avklarad,
med mat, dryck, sång och lek :)
Hoppas alla andra också hade det trevligt.
Lite irriterad var jag på en av grannarna som är sommargäster o hemmahörande i Stockholm,
precis som förra året verkar det som om de tror de är ensamma här o kan föra hur mycket liv som helst när som helst på dygnet, bara för att de har semester så har inte alla andra det, men det verkar de inte fatta,
dessutom har de skjutit raketer, jävla idioter
Själv jobbar jag den här veckan och en vecka till,
sen är det 3 veckor ledigt, så skönt.

Förrutom äckliga fästingar tycker jag också myggen borde utrotas,
hatar dom.

Annars rullar det på,
Harry har nu kommit på en ny rolig lek,
Nemo har ju alltid varit bollgalen,
nu har Harry kommit på att han blir jagad om han snor bollen från Nemo
skitkul enligt honom medans Nemo blir ledsen, men vi löser det genom att ta fram flera bollar hi hi



Åter dax för jobbet

Kommentarer
Postat av: Jennie & Frasse

Åhhh, jag håller med! Myggen borde F-N utrotas! vad gör de för nytta egentligen???

Snart semester läste jag.... Härligt!



kram

2010-07-06 @ 19:45:52
URL: http://frassehero.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0