helg

Vaknade redan halv 6, eftersom hundarna hörde det så gick jag upp, när de och jag fått frukost o varit ute ett par gånger så återvände jag till sängen en stund till,
Solen har lyst hela dagen, till skillnad från andra ställen i landet ( har jag läst i annan blogg :D )

Erkänner att det tog tid innan jag gav efter och vart medlem på FB,
nu tycker jag det är kul, har nu hittat 2 gamla klasskamrater :))
men jag vägrar fortf envist att ägna mig åt farmerville o allt vad det heter där,

Under veckan som gått så har en stor agilitymänniska gått bort :  Alar Meomuttel
han var en mycket generös och härlig människa, vi sågs x-antal gånger på Sätra när vi var där o tränade.
Han kommer att bli saknad av många.

Annars är allt som vanligt här,
vi har nu bokat in höstens kurser, det blir allmänlydnad med Jögge/Harry och jag med Dessan, sen har jag fortf inte bestämt mig om jag ska ta tävlingslydnaden med Nemo också, den ska också vara på lördagar
men om jag tolkat det hela rätt så börjar inte den förrän våran kurs slutat, då blir det långa pass, frågan är om min rygg orkar !!!!  
Under kvällen har det bara varit bröllopsyra på TV, 
tittade igår en stund när de hade uppträdanden för de blivande bröllopsparet, 
såg bl a ett kinesiskt par som gjorde Svansjön, snacka om att man tappade hakan o bara häpnade,
så otroligt duktiga, och jag kunde inte begripa hur hon klarade att göra så med sin kropp, som när hon formade sina ben till vingar och "flaxade" med dom, helt otrolig.
Idag har det blivit mycket kaffedrickande, först kom sonen med flickvän, sen kom min ena bror med sin son, och nu ikväll kom kompisen med man över, och däremellan han vi in till Tokstan för att handla och träffa dottern + en timme i skogen med hundarna, så nu kan man nöjt sjunka ner i soffan o koppla av, får väl hoppas att jag sover lite längre imorgon,
ha en skön lördagskväll 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0