fullt upp

Så har då första arbetsveckan på året avverkas,
det var jobbigt,
första halvan av passet gick bra,
men sen ville inte magen vara med längre :(
Jag har iallafall vaknat i tid på em så man hann med att gå i skogen innan mörkret fallit

Skulle försöka få hundarna att ligga bredvid varandra och åt samma håll i sängen,
inte så lätt,
dom var inte ett dugg roade av min idé,  Smulan ser dessutom lite ihopklämd ut :)



Jag hoppas  på att vi ska hinna vara lite sociala i helgen
och kunna åka iväg lite med hundarna.

Nu är det fredagsmys !!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag älskar fredagsmys!! Bästa dagen på hela veckan!

Jättesöta är valparna. Snart flyttfärdiga! :)

Fin bild på alla hundarna, är inte lätt få dem sitta/ligga still som man vill... Är som ett gäng 2-åringar av tvåbenta!

2010-01-23 @ 16:01:53
URL: http://frassehero.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0