skogen

Vi är precis inkomna efter en timme i skogen,
Harry fick väl gå sammanlagt  c:a 800 m,
resten av tiden bar husse på honom,
en del av sträckan gick vi i skogen, resten avverkade vi på vägen,
vi kan ju iallafall inte ha alla lösa eftersom Dessan löper, lite svårt att avgöra hennes höglöp,
det borde vara nu
men Nemo verkar inte så där superintresserad, men dom är särade iallafall,
innan vi gick iväg så borstade jag tänderna på alla ( utom Harry) till Dessans stora glädje.

Igår var jag iväg på temadagen: Parning & valpning.
Jag plockade upp Marie  på vägen upp,
och efter bara en liten felåkning så kom vi rätt :)
Jag tror vi var c:a 14-15 st
Eva Ch Hermansson var en suverän föreläsare,
Under årens lopp har man ju varit med om en del och det är inte alltid positivt,
måste säga att det känns väldigt skönt att höra att man inte är ensam om det tråkiga.
Nu skrev jag inte ner något men det vet jag att Marie gjorde ;)
när hon uppdaterat sin blogg så står det förhopningsvis en hel del här: http://marieosindie.blogg.se/

Ha en trevlig alla hjärtans dag

Kommentarer
Postat av: Marie G

Tack för trevligt bilsällskap:)

Å ja jag ska skriva ner mina anteckningar på bloggen...Men det "råkade" ju bli en hel del så det kommer ta lite tid. Men jag håller med om att det var en mkt givande dag!

Ha det gott:)

2010-02-14 @ 17:49:15
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh, det lät ju spännande!

Härlig promenad i skogen, vi var oxå ute idag till hundarnas glädje i snön!

Kramis

2010-02-14 @ 20:58:00
URL: http://frassehero.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0