hosta

Dock inte på hundarna utan det är jag som har åkt på nån influensa-halsflussliknande sak,
det bröt ut i fredagsmorse :(

Har nu tagit den nykokta levern och torkat den i ugnen,
hoppas Dessan uppskattar godiset jag gör åt henne inför lördagen,
tar för säkerhets skull med mig skinka också, hon är ju väldigt kräsen den lilla damen.

Harry härjar för fullt, när han inte kan få fart på damerna så går han till attack på min tiger

Han blir 12 veckor på söndag, då är det dax för sprutan, ska försöka o ta lite uppställningskort då.
Han får pga av kylan inte vara ute så mycket som han vill, vilket leder till stora protester,
han bara älskar att springa i gångarna, det ser för roligt ut när han blir omsprungen o knuffad ut i vallarna,
Men kaxig som han är så rusar han bara vidare.

Vi hade  -28,1 grad i måndags, då ville ingen gå ut.
Så kallt har vi inte haft det på de 22 år vi bott här, brrr
Så nu är det både snömängdsrekort och köldrekord,
hoppas det tar c:a 20 år innan nästa gång det blir så här.

ta hand om er och kläder efter väder :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Han är ju bara för läcker!



2010-02-24 @ 21:58:39
URL: http://frassehero.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0