sjuk kyla

Jag har legat nerbäddad i soffan hela veckan.
I söndags vart jag dålig, inte nog med att jag hade ont i ryggen, fick nån j-a huvudvärk med feber och förkylning,
Kul i jul.
Sen kylan på det, hundarna kan ju inte vara ute som dom ska, utan det är snabbt ut o göra ifrån sig o sen in igen,
dom härjar hej vilt med alla sina leksaker och varandra inne istället,

Joker o Quittra i vild lek


 sista tempraturen igårkväll var - 27,6 grader, vilket är 20 grader för lågt för mig,
Imorse ville inte forden starta heller, jag förstår den, men vår gamle trotjänare volvon hoppade igång iallafall så Tommy kom iväg.
Men hundarna är bra sängvärmare, lite trångt men det får man offra :)

Julafton imorgon, känns inte så,
usch va negativ jag är
Harry har använt nosen som plog ute o är nu lite skalad på ovansidan man ser att den är lite rosa.



En söt bild på Quittra innan kylan satte igång.


Jag har ännu inte satt in alla julkort vi fått,
Själv vart det att jag kastade ihop ett lite hastigt,
inte alls lika fint som alla andra man får, men det är en julhälsning iallafall.
Stackars Krille ligger på sjukhus, han har råkat ut för nån elak infektion som slog ut honom totalt,
Hoppas han får komma hem idag.

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0