Hundbad

Har nu lyckats sen igår badat 4 hundar,
det är ju ändå regnväder ute så då kan man passa på o bada hundar.

Norpan, hon har blivit mörk med åren
hon fyller 12 år om några dagar, våran fina gamla tjej <3



Norpandottern Smulan



Smulandottern Maja


Sen har jag även hunnit med att bada Dessan, men henne får jag fota imorgon
för nu storstrejkar ryggen, ändå har jag gjort uppehåll mellan varje hund.
Hoppas jag klarar av att bada pojkarna imorgon,
tyckte Norpan var jobbigt med all sin päls, nu fasar jag för Nemo,
men då får Jögge hjälpa till.
Idag fick valparna prova på köttfärsblandning, oj va populärt det var,
annars brukar det vara lite kinkigt första gången, men inte här inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0