Grattis

Först ut är vår älskade dotter Sofie, hon blir 19 år idag  ♥♥♥♥ Grattis hjärtat  ♥♥♥♥

Sen fick jag mail från Angelica som har Prinsen ( R. Mannfred Mann)
dom är nu uppflyttade till agility klass 2, dom är sedan tidigare redan uppflyttade till 2:an i hopp,
Vi är så stolta :)

Pga domarändring så vart det inget Eskilstuna i lördags,
och äldste sonen Rickard) kom o hämtade sin bror (Tommy) för att dra ner till Vallåkra,
så då blev vi utan hundvakt, det resulterade i att jag tog Harry till kursen o Jögge o Dessan fick va hemma med de andra, Harry var jätteduktig :)
Igårkväll kände jag av ett j-a tryck i bihålorna, så imorse vi 5 tiden sjukskrev jag mig o  åkte jag hem.

Behöver verkligen en ny kamera,vi försökte fota Nemo på bordet igår, men det blir inte bra

Valparna börjar det bli fart på nu, ser så kul ut när de tar fart o ska försöka springa,
men de kommer inte så långt förrän de ligger o sprattlar, hanen Quattro är den med mest humör,
stora tiken Quincie den som leker mest och lilla tiken är den o lugnaste.
Namnen är nu klara och pappret inskickat till SKK.
Nu ska jag återgå till liggläge i soffan igen o kurera mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0