Dessa

I fredags åkte vi och vacc Dessan, det gick fort o hon reagerade inte.
 hon, Harry och Sara hade jättekul över en timme med Mias russlar,
Sara hade svårt att låta bli katten, den var helt ointresserad av alla hundar och till slut så började Sara tvätta örat på katten, vet inte vad hon trodde det skulle leda till, katten var fortf helt ointresserad :)
Sen åkte vi in till Nykvarns centrum, jag stod ute men hundarna medans Jögge var inne på affären,
nu var ju Harry väldigt trött men han var jätteduktig,
Sara var som vanligt galen, hon vill ju så gärna hälsa på alla människor 
hon förstår inte att alla inte smälter o kommer fram till henne när hon står på bakbenen o viftar med frambenen samtidigt som hon piper :)

På gårdagens prom såg vi älgspillning men tack o lov inga älgar ( det gjorde vi förra helgen)
Efter dagens vända så tog jag med mig Nemo ut ensam för att köra lite lydnad, måste ju fräsha upp minnet på honom ( och mig) för kursen börjar på lördag, vi gick igenom alla moment i klass 1, och allt gick hyfsat
utom att hålla apporten, när jag tävlade förr så var inte apporten med i 1:an,
och Nemo springer gärna o hämtar allt jag kastar men släpper det då framför mig,
nu ska han sitta bredvid o hålla fast !!!!!!!!!!! 
Vette sjutton hur det ska gå till?????????

Nu ska jag fixa middag, sen är det snart dax o åka till jobbet igen

Kommentarer
Postat av: Marie G

Skulle oxå önska att jag hade inspiration att träna lydnad....Men då måste man ju TRÄNA:)

Tur att agilityn är så himla KUL att håll på med:))

Lycka till med lydnaden!

Ha en bra vecka hälsar Marie

2010-04-19 @ 07:47:48
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0