Ny blogg

Har nu bestämt mig för att skapa en ny blogg,
den gamla finns fortfarande kvar på sheltieforum,
men eftersom det strular för mig där så har jag alltså bestämt mig för att prova på en ny.
Det blir fortfarande hundrelaterat, iallafall till 99%, nåt annat kanske slinker in ibland.
Maja är nu parad, vi valde att prova om med Nicke,
nu är det bra o hålla tummen hårt o hoppas på att det går bra.

Dessans valpkurs är nu avslutad, det var sista gången i onsdags, hon vart godkänd i det mesta.
till våren blir det  fortsättningslydnad med Nemo, och då blir det återigen på lördagar,
vilket passar mig mycket bättre.

Nu ska vi o hundarna krypa upp i soffan o mysa
/Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0